آرشیو پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۲۹
اجتماعی
۴

سلام ایران

نظارت نکردن شهرداری منطقه 2 اهواز: آقای پاینده از اهواز از عملکرد یکی از انبوه سازان که خسارت های زیادی به همسایگان این پروژه زده اند، انتقاد کرده و در ضمن گفته اند شهرداری منطقه 2 اهواز هم توجه ندارد و بر کار سازندگان این پروژه نظارت نمی کند. همین امر باعث شده که همسایگان و مردم اطراف این پروژه از عملکرد مسئولان این طرح و شهرداری منطقه آزرده خاطر و رنجیده شوند. این هموطن از مدیران شهرداری اهواز تقاضای رسیدگی کرده اند.

زمین خواران در چمستان: آقای فلاح از شهر چمستان استان مازندران در تماسشان از هجوم زمین خواران به این شهر و ساخت و ساز بی رویه ویلاهای بی کیفیت گله کرده و گفته اند: «زمین خواران انگار از خواب زمستانی بیدار شده اند و در این منطقه، زمین های کشاورزی را به اراضی مسکونی و ویلاهای بی قواره تبدیل می کنند. آنها از تمام روزنه های قانونی برای تبدیل و تغییر کاربری زمین ها مطلعند و از آن ها استفاده می کنند. با این روند در چند سال آینده در این منطقه هیچ زمین برنج کاری وجود نخواهد داشت.» این مخاطب از مسئولان وزارت کشور و دست اندرکاران مقابله با زمین خواری، خواسته اند توجه ویژه ای به تحرکات زمین خواران در استان مازندران داشته باشند.

پرونده مجسمه های سرقت شده تهران: آقای حاجی در تماسشان از پرونده سرقت مجسمه های تهران پرسیده اند و از مسئولان شهرداری و مخصوصا شورای شهر تهران خواسته اند پیگیر این سرقت ها باشند. ایشان گفته اند اجازه ندهید گذر زمان باعث فراموشی این پرونده شود، چون این مجسمه ها بیانگر تاریخ تهران بوده و ارزش معنوی بسیار زیادی برای ساکنان تهران داشته و دارد.