آرشیو دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۶۰
حوادث
۱۹

النگوهای زیاد کار دست زن مغازه دار داد

سه مرد که به عنوان مشتری وارد مغازه زنی شده و پس از محبوس کردن وی، طلاهایش را دزدیده بودند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی رباط کریم از حمله سه مرد چاقو به دست و سرقت طلاهایش خبر داد.

شاکی گفت: روز حادثه در مغازه ام بودم که مردی به عنوان مشتری وارد شد و خواست تا کالاهایی را برایش بیاورم. وقتی به سمت قفسه کالاها رفتم، صدای دو مرد دیگر را شنیدم که وارد مغازه ام شدند. در این هنگام مرد مشتری همراه دو مرد دیگر که چاقو و قمه داشتند، نزدیک من ایستادند.

وی اضافه کرد: خواستم فریاد بزنم و از همسایه ها کمک بخواهم که یکی از مهاجمان قمه را زیر گلویم گذاشت و دو نفر دیگر به زور 24 عدد النگوی طلارا از دستانم درآورده و با زندانی کردن من در مغازه متواری شدند. در ادامه همسایه ها که صدای کمک خواهی ام را شنیده بودند، در مغازه را باز کرده و مرا نجات دادند.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد و تصاویر آنها در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت تا این که دو روز پیش یکی از گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری متهمان در یکی از محله های شهرستان رباط کریم شده و با انتقال آنها به پلیس آگاهی متهمان به سرقت طلاهای شاکی اعتراف کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات، طلاهای سرقتی شاکی نیز از مخفیگاه متهمان کشف و تحویل مالباخته شد. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.