آرشیو چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۳
ورزش
۲۴

چهره های جدید در لیست مدیرعاملی استقلال

گمانه زنی ها درباره هیات مدیره باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و هر روز یک نام جدید مطرح می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از تعیین تکلیف باشگاه پرسپولیس و آن طور که مسوولان وزارت ورزش و جوانان وعده داده بودند، بررسی وضعیت باشگاه استقلال در دستور کار آنها قرار گرفت، البته با سروصدایی کمتر از آنچه بر سرخپوشان گذشت. مذاکرات خادم و همکارانش با افراد واجدالشرایط حضور در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال و در پست مدیرعاملی این باشگاه ظاهرا به نتایجی رسیده و طی روزهای پایانی هفته جاری اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آبی پوشان تهران هم معرفی خواهند شد.

با توجه به نوع چیدمان هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیش بینی می شود ترکیب هیات مدیره باشگاه استقلال نیز با هماهنگی اسپانسر این باشگاه انتخاب و معرفی شوند، چرا که اسپانسر هزینه می کند و بالطبع هم باید تاثیرگذاری داشته باشد. اینکه تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چند نفر باشد نیز با توافق اسپانسر با وزارت ورزش و جوانان مشخص خواهد شد.

به هرحال حضور افرادی با سابقه ورزشی به ویژه حضور در استقلال در هیات مدیره این باشگاه قطعی به نظر می رسد و در این راستا افرادی مانند منصور پورحیدری و اصغر حاجیلو مد نظر وزارت ورزش هستند. گفته می شود اولی که در کسوت بازیکن، مربی، عضو هیات مدیره، مدیرفنی و... در استقلال خدمت کرده و دومی که در سابقه حضور در این تیم سرآمد دیگر بازیکنان استقلال است، برای حضور در هیات مدیره باشگاه اعلام آمادگی کرده اند. درهمین خصوص معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هیات مدیره و مدیرعامل استقلال تا پایان هفته معرفی خواهند شد، از بهرام افشارزاده، مصطفی آجرلو و علی فتح الله زاده به عنوان گزینه های مطرح مدیرعاملی استقلال نام برد. امیر رضا خادم در گفت وگو با «ایلنا» افزود: گزینه های مختلفی در این زمینه مطرح هستند و تلاش ما این است فردی باتجربه و سابقه مدیریت ورزشی در راس باشگاه استقلال قرار گیرد.