آرشیو چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۳
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

Acer عرضه می کند

تبلت های ارزان قیمت و کاربردی

دنیای اقتصاد: شرکت Acer به تازگی تبلت های جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این تبلت ها که در دسته ارزان قیمت ها قرار می گیرند، با دو مدل Iconia One 7 و Iconia Tab 7 به بازار معرفی شده اند.

تبلت Iconia One 7 دارای صفحه نمایش 7 اینچی LED از نوع IPS است که تصاویر را با وضوح 800 در 1280 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد. این تبلت مجهز به پردازنده 6/1 گیگاهرتزی Atom Z2560 بوده و از رم یک گیگابایتی بهره می برد. این دستگاه دارای دوربین 5 مگاپیکسلی بوده و از دوربین جلویی VGA بهره می برد.

این تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید 2/4 بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت های حافظه microSD را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. شرکت Acer اعلام کرده است که این تبلت را از اواخر ماه مه و با قیمت 130 دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می رساند.

تبلت مدل Iconia Tab 7 هم قابلیت نصب سیم کارت را داشته و از صفحه نمایش 7 اینچی IPS با وضوح 800 در 1280 بهره می برد. باتری این دستگاه در هر بار شارژ کامل به 6 ساعت می رسد. این تبلت مبتنی بر 3G بوده و از سیستم عامل اندروید 4/4 و اسلات کارت حافظه microSD بهره می برد.

این تبلت هم قرار است از ماه مه و با قیمت 149 یورو ابتدا به بازار اروپا و سپس بازارهای دیگر عرضه شود و به فروش عمومی برسد.