آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۶۱
حوادث
۱۲

پنج قاره

اقدام به قتل پس از عضویت در سایت داستان های ترسناک

فارس: دو نوجوان آمریکایی پس از عضویت در سایت اینترنتی داستان های ترسناک برای جلب رضایت مدیر مجازی سایت، تصمیم به قتل یکی از همکلاسی های خود گرفتند. دودختر 12ساله یکی از همکلاسی های خود را به خانه دعوت کردند تا شب را در آنجا بخوابد، سپس او را برای بازی کردن به جنگل بردند و با 19ضربه چاقو به قتل رساندند. سپس قربانی را در جنگل رها کردند تا بمیرد اما او به طور معجزه آسایی موفق شد با پلیس تماس بگیرد و جان سالم به در ببرد.

تیراندازی مرگبار در مجتمع پزشکی

آسوشیتدپرس: تیراندازی در مجتمع پزشکی در واشنگتن دو کشته برجا گذاشت. پلیس واشنگتن اعلام کرد: مردی مسلح پس از آنکه به محل کار همسرش در این مجتمع پزشکی رسید، ابتدا او را به قتل رساند و سپس گلوله ای به سمت خودش شلیک کرد.

مادر، متهم به قتل 6 نوزاد

پلیس خبر: زنی در ایالت یوتای آمریکا به قتل شش نوزاد خود متهم است. این زن علت جنایت ها را اعتیاد به موادمخدر روانگردان به ویژه متامفتامین عنوان کرد. این زن 39ساله بین سال های 1996 تا 2006 نوزادان خود را به علت اعتیاد و ناتوانی در نگهداری آنها، خفه و اجسادشان را در گاراژ خانه دفن کرده بود. هم اکنون پلیس سرگرم تحقیق درباره این مساله است که چرا شوهر این زن از قتل نوزادان خبر نداشته.

2 کشته و بیش از 40 زخمی در توفان ژاپن

رویترز: مسوولان ژاپنی اعلام کردند دیروز در پی بارش شدید باران و توفان سهمگین نئوگوری در مجمع الجزایر اوکیناوا در جنوب این کشور، دونفر جان خود را از دست دادند و بیش از 40نفر زخمی شدند. مقامات ژاپن از 200هزار شهروند اوکیناوا خواستند خانه های خود را ترک کنند و به مناطق امن بروند. همچنین روز سه شنبه نیز از 500هزارنفر خواسته شده بود خانه هایشان را ترک کنند.

کشف اجساد 21 مهاجر

واحدمرکزی خبر: کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد اعلام کرد جسد 21مهاجر که قصد داشتند به اروپا بروند نزدیک سواحل لیبی پیدا شد. کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل اعلام کرد در بین قربانیان اجساد سه تبعه سوریه، سه تبعه اریتره و شش تبعه دیگر از کشورهای آفریقایی دیده می شود.