آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۰
اخبار کشور
۱۰

نمایندگی ایران در سازمان ملل: حضور چهره های سیاسی آمریکا در همایش منافقین نشانه جهل آنهاست

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در مقاله ای در واکنش به حضور جان بولتون، رودی جولیانی، جوزف لیبرمن و برخی چهره های سیاسی سابق و بازنشسته آمریکا در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس آن را نشانه جهل و بی خبری کامل آنها از ایران خواند.

به گزارش فارس، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد نسبت به حضور چند چهره سیاسی شناخته شده آمریکا در همایش منافقین در پاریس واکنش نشان داد.

در مقاله ای که از سوی بخش مطبوعاتی نمایندگی کشورمان در نیویورک در روزنامه پرتیراژ یو اس ای تودی منتشر شد و این جریده عنوان «پول هنگفت دوستانی قدرتمند می خرد» را برای آن برگزید، آمده است: حضور افرادی نظیر جان بولتون، رودی جولیانی، جوزف لیبرمن و برخی چهره های سیاسی سابق آمریکا در گردهمایی این گروهک نشانه جهل و بی خبری کامل آنها از ایران عنوان شده است.

حمید بابایی رایزن مطبوعاتی نمایندگی کشورمان در این مقاله آورده است: با توجه به تاریخچه اعمال خشونت آمیز این فرقه، جایگاه این گروهک نزد مردم ایران در مقایسه، مانند نگاه مردم آمریکا نسبت به گروهی آمریکایی است که در حمایت از القاعده علیه کشورشان دست به سلاح ببرند.

کارشناس مطبوعاتی نمایندگی کشورمان همچنین فعالیت های فرقه گونه منافقین از قبیل جدایی فرزندان از پدر و مادرانشان و طلاق اجباری را از جمله رفتارهای فرقه گونه این گروه برشمرده است که روزنامه نگاران، اندیشکده ها و برخی نهادهای دولتی کشورها نیز این رفتارهای فرقه ای را مورد توجه قرار داده اند.