آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

برنامه القاعده برای انفجار ایفل

نیروهای امنیتی فرانسه پس از دریافت اطلاعاتی راجع به نقشه القاعده برای حمله به برج ایفل و موزه لوور پاریس، تدابیر امنیتی را تشدید کرده اند.

«راشاتودی» طی گزارشی اعلام کرد، نیروهای امنیتی فرانسه پس از کشف پیام رد و بدل شده بین یک شهروند فرانسوی الجزایری الاصل با یکی از مقامات ارشد گروه تروریستی القاعده شاخه مغرب، تدابیر امنیتی در پاریس را تشدید کرده اند. بر اساس این گزارش، در این پیام آمده که آنها (تروریست ها) قصد دارند برج ایفل و موزه لوور را منفجر کند.

بر اساس این گزارش، این شهروند فرانسوی 25 سال سن دارد و مدت پنج سال است که شهروند این کشور شده است. وی متاهل و صاحب دو فرزند است.

در گزارش هایی که رسانه های فرانسوی در این باره منتشر کرده اند، تلاش شده با سوءاستفاده از این خبر به اسلام هراسی دامن زده شود.

پس از حمله تروریست های داعش به عراق، تلاش رسانه ها و مقامات غربی برای اسلامی جلوه دادن حرکات این گروه وهابی که ساخته و پرداخته خود غربی ها هستند، شدت یافته است.

خدماتی که این گروه تروریستی به اهداف استعماری غرب می کنند به قدری است که شکی باقی نمی گذارد آنها، از حمایت های غرب و رژیم صهیونیستی برخوردارند. داعش دیروز اعلام کرد قصد جنگ با اسرائیل را ندارد!