آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

فرمانده قرارگاه عمار: امروز روز مقاومت است

فرمانده قرارگاه عمار با تاکید بر محور قرار گرفتن اسلام در جنگ یا صلح گفت: امروز روزمقاومت است و شرایطی است که عظمت اسلام و توانمندی های مسلمانان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد به ضرورت بیداری مسلمانان اشاره و اظهار کرد: زمانی که استکبار جهانی بیداری مسلمانان در ایران را مشاهده کرد دید که نمی تواند باز هم منافع را به سود خود مصادره کند بنابراین برای جلوگیری از بیداری در دیگر مناطق، جنگ هایی را به راه انداخت.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه اسلام عین منطق است و جنگ نوعی تحمیل محسوب می شود گفت: وقتی جنگی تحمیل شد آنگاه عقل و منطق می گویند باید دفاع صورت بگیرد که در این صورت جنگ و دفاع، وظیفه خواهد بود.

طائب با تاکید بر محور قرار گرفتن اسلام در جنگ یا صلح گفت: باید شرایط پیروزی مقاومت را ارزیابی کرد و آنگاه به جنگ پرداخت یا صلح کرد؛ امروز روز مقاومت است و شرایطی است که عظمت اسلام و توانمندی های مسلمانان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه باید ببینیم رژیم صهیونیستی امروز در چه شرایطی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در این شرایط در می یابیم که مقاومت باید در دستور کار قرار گیرد.