آرشیو دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۲
اخبار کشور
۱۰

هاشمی رفسنجانی: اتحاد دولت و مردم عراق زمینه ساز شکست داعش است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: همدلی و اتحاد دولت و مردم عراق در این زمینه راه گشا و زمینه ساز شکست و خروج نیروهای داعش و جدایی طلبان از عراق است.

هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: از خداوند می خواهم توفیق خودسازی و بهره مندی از ماه مبارک رمضان که در آن سفره بی پایان الهی اش در اختیار بشر گذاشته شده است به همگان اعطا کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سازمان تامین اجتماعی را از جمله مهمترین خدمتگزار به طیف وسیعی از اقشار نیازمند کشور نام برد و افزود: از جمله کارهای بزرگ و قابل توجه جمهوری اسلامی ایران تاسیس سازمان تامین اجتماعی برای دوران سخت بازنشستگی، بی سرپرستی، درمان و بیکاری است که نیروی کار، کارفرما و دولت در منابع مالی آن سهیم هستند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان حوادث تلخ و اندوهبار غزه گفت: اتفاقات اخیر نوار غزه تابلویی از بدترین خشونت ها و ظلم های صهیونیست هاست که لکه ننگ جدیدی در پرونده قدرت های بزرگ جهانی و سازمان ملل از خود برجای گذاشته است.

به گزارش فارس، رئیس مجمع تشخیص مصلحت همچنین طی سخنانی به جنایات گروه تکفیری در عراق اشاره کرد و گفت: همانطور که آیت الله العظمی سیستانی تاکید می کنند، همدلی و اتحاد دولت و مردم عراق در این زمینه راه گشا و زمینه ساز شکست و خروج نیروهای داعش و جدایی طلبان از عراق است.