آرشیو سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۲۸
ورزشی
۱۸

یعقوب کریمی، آخرین خرید آبی ها برای فصل 9493

فهرست استقلال بدون جمشیدیان بسته شد

ملی پوشان استقلال دیروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادهای نهایی خود را ثبت کردند تا خیال هواداران این تیم از بابت آنها راحت شود.

آندو تیموریان که تمدید قرارداد او بیشتر از دیگران حرف و حدیث ایجاد کرد، پس از ثبت قرارداد گفت: خوشحالم که در خانه خودم ماندم. در روزهای گذشته مشکلاتی در قراردادم وجود داشت، اما با صحبت هایی که با آقای نظری جویباری انجام دادم، توافق نهایی انجام شد و قراردادم را امضا کردم. استقلال خانه من است و من هم خوشحالم که در خانه خودم می مانم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وعده های مالی که باشگاه استقلال به شما داده بود محقق شد، گفت: 100درصد مشکلات حل شده است. باشگاه استقلال تعهداتی نسبت به من داشت و قرار شد طی هفته آینده همه آن مطالبات پرداخت شود.

خسرو حیدری هم پس از ثبت قرارداد دو ساله اش با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم امسال سال خوبی را به همراه استقلال داشته باشیم. البته ماندن من در استقلال تا یک هفته آینده مشخص خواهد شد. من پیشنهادی از باشگاه هوفنهایم آلمان دارم که اگر قطعی شود به آلمان خواهم رفت.

دیروز هاشم بیک زاده و امیرحسین صادقی هم برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال رفتند، اما حضور یک بازیکن جوان بیشتر نظر خبرنگاران را به خود جلب کرد؛ یعقوب کریمی.

ها فبک مهاجم فصل گذشته سپاهان که پیشتر در زمان سرمربیگری مظلومی سابقه بازی در استقلال را داشت، با قراردادی یک ساله به جمع آبی ها پیوست. البته استقلالی ها برای جذب یعقوب کریمی نیاز به حذف یک نفر از فهرست شان داشتند که سرانجام احمد جمشیدیان، هافبک طراح خود را کنار گذاشتند. به این ترتیب احمد جمشیدیان فصل آینده با آبی پوشان نخواهد بود و به جای او یعقوب کریمی برای استقلال به میدان خواهد رفت.

دیروز همچنین شماره پیراهن بازیکنان استقلال مشخص شد که در این میان شماره 7 فرهاد مجیدی به بازیکنی داده نشد. با توجه به این فهرست محسن فروزان شماره یک آبی ها را می پوشد و شماره 10 نیز متعلق به سجاد شهباززاده است.