آرشیو سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۲۸
ورزش
۱۸

مقانلو: تکواندوی ایران 3 سهمیه المپیک کسب می کند

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به عملکرد ملی پوشان ایران در رقابت های مختلف کسب سهمیه المپیک، اطمینان داد که تکواندوکاران ایران در نهایت سه سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

به گزارش جام جم، بیژن مقانلو که اخیرا تیمش را در رقابت های گزینشی المپیک در چین و کره جنوبی روانه شیاپ چانگ کرد، دیروز طی نشست خبری که در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی ها، روند صعودی ملایمی داریم و باید آهسته و پیوسته قدم برداریم. البته قبول دارم برخی مواقع نتایج خوبی نگرفتیم و نقدها را می پذیرم، اما دوست ندارم برخی با اهداف شخصی از تیم ملی انتقاد کنند، زیرا این انتقادها هیچ سودی برای ما نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر این که تکواندوکاران ایران دست کم سه سهمیه از چهار سهمیه ممکن ورودی المپیک 2016 برزیل را کسب خواهند کرد، افزود: در مجموع این نکته را به برخی منتقدان یادآور می شوم که اگر بدانم در تیم ملی عملکرد خوب و موثری ندارم از سمتم کناره گیری خواهم کرد چون دنبال منافع شخصی نیستم.

وی با اشاره به این که رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو هجدهم مرداد ماه برگزار می شود، عنوان کرد: این انتخابی به همراه عملکرد نفرات در مسابقات جایزه بزرگ مد نظر قرار گرفته و در نهایت ترکیب تیم اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون را انتخاب می کنیم.

در این نشست غلامحسن ذوالقدر، مدیر تیم های ملی اظهار کرد: می دانیم که سطح توقعات از تیم ملی تکواندو بالاست و ما وظیفه خود می دانیم در راه موفقیت در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک، انتظارات را برآورده کنیم. برنامه های خود برای رسیدن به موفقیت در این دو رویداد را از سال گذشته تدوین کرده ایم.