آرشیو سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۲۸
سیاسی
۲

درخواست حماس از ایران:فریاد ملت فلسطین را به جهان برسانید

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه ای از اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، مذهبی و اجتماعی ایران خواست تا برای رساندن فریاد مظلومیت ملت و کودکان فلسطینی به گوش جهانیان، تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران طی بیانیه ای با اشاره به عمق و ادامه فجایع و جنایت های اشغالگران صهیونیست در نوار غزه، از اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، مذهبی و اجتماعی در ایران خواست تا در راستای حمایت ها و همبستگی جمهوری اسلامی با ملت و آرمان فلسطین ضمن محکوم کردن این جنایات در رسواسازی رژیم صهیونیستی به هر وسیله ممکن بویژه از طریق ارتباط اجتماعی و پایگاه های اینترنتی و... سهیم باشند و ندای مظلومیت کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانند. در این بیانیه با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل آمده است: این جنایات هولناک رژیم صهیونیستی یادآور کشتارهایی چون «دیر یاسین»، «قانا» و «صبرا و شتیلا» است و بار دیگر چهره غیرانسانی و زشت اشغالگر رژیم صهیونیستی را بیشتر از گذشته نمایان می سازد.

دعوت برای حضور در مراسم روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای از ملت ایران برای خلق حماسه در روز جهانی قدس دعوت کرد.

این شورا در بیانیه خود از ملت مسلمان، انقلابی و روزه دار ایران اسلامی و از همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم دعوت کرده تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی، غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده، در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه آخر رمضان المبارک، رسالت دینی وشرعی خود را در برائت از کفار و مشرکین و طاغوتیان در عرصه هنرنمایی ماه عبودیت و بندگی انجام دهند.