آرشیو سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۲۸
حوادث
۱۹

دوربین های مداربسته قاتل زن آرایشگر را رسوا کرد

مرد جنایتکار که در جریان سرقت از آرایشگاه زنانه، زن آرایشگر را به قتل رسانده بود، با بررسی دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، بیست ویکم تیر امسال ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان در جریان قتل زن چهل و سه ساله ای در آرایشگاه قرار گرفتند و به محل وقوع جرم اعزام شدند.

بررسی صحنه جنایت نشان می داد، قاتل و مقتول با یکدیگر درگیری داشته اند و مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده و کارت عابر بانک وی پس از جنایت سرقت شده است. پس از بررسی های مقدماتی، احتمال قتل با انگیزه سرقت مطرح شد و کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

کارآگاهان با ردیابی دوربین های بانک و شرکت های اطراف محل جنایت، موفق شدند پس از سه روز هویت عامل جنایت را شناسایی کنند. تجسس ها نشان می داد، عامل جنایت در نزدیکی آرایشگاه زندگی می کند و پس از قتل رفتارهای مشکوکی داشته است. با کشف این سرنخ، ماموران او را دستگیر کردند.

متهم به قتل اعتراف کرد: به قصد زورگیری وارد آرایشگاه زنانه شدم، اما مقتول با ایجاد سر و صدا با من درگیر شد و برای ساکت کردن او از چاقو استفاده کرده و دو ضربه به شکم و پهلوی او زدم که زن آرایشگر نقش بر زمین شد.

متهم افزود: پس از جنایت، کارت عابر بانک مقتول را از کیف وی برداشتم و با پاک کردن همه جا با دستمال کاغذی از محل وقوع جرم فرار کردم.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: با اعترافات متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.