آرشیو چهارشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۹
اخبار کشور
۱۰

سردار نقدی مطرح کرد: لزوم عقد پیمان دفاعی میان نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: نیروهای مقاومت فلسطین، لبنان و سوریه برای مقابله با اسرائیل توافقنامه دفاعی امنیتی باید امضا کنند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهاردهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور جمعی از مسئولین فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران و نمایندگان گروه های مقاومت اسلامی فلسطین برگزار شد، با تاکید بر جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، گفت: آیا می توان با دیدن صحنه های تکان دهنده جنایات و اخبار وحشتناک از فجایع انسانی صهیونیست ها علیه کودکان و مردم بی دفاع غزه سکوت کرد و هیچ نگفت؟ آیا با شنیدن این خبر که در یک لحظه 28 نفر اعضای یک خانواده فلسطینی در بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، جای این سوال باقی می ماند که چرا در مقابل اسرائیل غاصب باید ایستاد و مبارزه کرد؟

وی همچنین گستاخی و جسارت صهیونیست ها در ارتکاب جنایات ددمنشانه را حاصل برتری رسانه ای دانست و خاطرنشان کرد: چنین گستاخی و جسارتی در ارتکاب جنایات دهشتناک علیه مردم بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان حاصل برتری و تفوق رسانه ای صهیونیست ها بر مردم دنیاست و آنها توانسته اند با این برتری و گستره رسانه ای، به نوعی بر جنایات خود سرپوش بگذارند. اما خون های پاک شهیدان فلسطینی در مقاومت، رسواگر این جنایتکاران و حامیان مستکبر آنها در میان مردم دنیا خواهد بود.

به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برای مقابله با تهدیدات خارجی بخصوص خطر بالفعل رژیم صهیونیستی لازم است گروه های مقاومت مردمی در کشورهای فلسطین، لبنان و سوریه با امضای توافق نامه دفاعی و امنیتی، هرگونه تجاوز به هر یک از این کشورها را تجاوز به کشور خود قلمداد کرده و در قالب یک نیروی واحد علیه متجاوز وارد عمل شوند.