آرشیو پنجشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۰
اخبار کشور
۲

از سوی جهانگیری انجام شد:ابلاغ سیاست های کلی جمعیت به دستگاه های اجرایی مرتبط

معاون اول رئیس جمهور در نامه هایی جداگانه سیاست های کلی جمعیت ابلاغی رهبر معظم انقلاب را به هفت دستگاه اجرایی مرتبط ابلاغ کرد.

اسحاق جهانگیری در این نامه ها که به پنج وزارتخانه و دو معاونت رئیس جمهور ابلاغ شده، ضمن اشاره به سیاست های مرتبط با هر دستگاه، از آنان خواست در صورت نیاز ضمن جلب همکاری و مشارکت دستگاه های دیگر، برنامه ها، اقدامات و پیشنهادات خود را به صورت دقیق، شفاف، با زمان بندی و شاخص های ارزیابی برای اجرایی کردن سیاست ها تهیه و احصا کنند. در نامه های معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور، بر لزوم ارسال برنامه تدوین شده به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور جهت تلفیق و نیز بهره برداری در تدوین برنامه ششم توسعه ظرف مدت حداکثر 2 ماه تاکید شده است.

به گزارش ایسنا، جهانگیری همچنین در این ابلاغیه ها از این هفت دستگاه اجرایی خواست چنانچه در تهیه برنامه ها یا انجام اقدامات، هر دستگاه نیاز به وضع بخشنامه، مقررات یا قوانین داشته باشد، پیشنهاد لازمه تهیه و ارائه شود.