آرشیو شنبه ۴ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۰۳
ورزشی
۱۸

مستطیل سبز

پیروانی دستیار دایی شد

پنجشنبه مراسم معارفه افشین پیروانی دستیار جدید علی دایی در جریان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برگزار و او عضو کادر فنی قرمزها شد. پیروانی کاپیتان و سرمربی پرسپولیس هم بوده است.

ترکی و تست دوباره

در پی مردود شدن محسن ترکی در تست آمادگی جسمانی «پیش فصل» رئیس کمیته داوران فوتبال کشور گفت این داور مشهور باید در نیم فصل از نو تست بدهد.

سازمان لیگ هشدار داد

سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد اگر باشگاه ها اقدام به انتشار ریز مخارج اخیر خود نکنند، راسا فهرست قراردادهای آنان را برای شفاف سازی اذهان منتشر خواهد کرد.

صادقی در مسیر حنیف

ادامه مصدومیت امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش استقلال از ناحیه شکم احتمال عمل جراحی روی وی را بیشتر کرده و در آن صورت او نیز مثل یارش حنیف عمران زاده شش هفته از میدان دور می ماند.

مربی چارلتون: گوچی می رود

پیترز مربی تیم فوتبال چارلتون از لیگ دسته اول انگلیس گفت امیدوار است رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی این تیم (و ملقب به گوچی) ماندنی باشد اما می داند که وی از تیم هایی در خاورمیانه پیشنهاد دارد و احتمال رفتنش کم نیست.

نکونام؛ دوشنبه در پامپلونا

مدیر ورزشی اوساسونای اسپانیا اخبار اخیر در مورد ثمربخش بودن مذاکراتش با جواد نکونام را تایید کرد و گفت هافبک ایرانی سابق این باشگاه دوشنبه به پامپلونا می آید تا صحبت های آخر را داشته باشند و او دوباره اوساسونایی شود.