آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۰۵
سیاسی
۲۳

نظر مطهری درباره خطری که انقلاب را تهدید می کند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان این که تعدادی خود را پدرخوانده انقلاب می دانند و معتقدند که همه باید همانند آن ها فکر و اظهار نظر کنند، تصریح کرد: این امر خطری است که انقلاب را تهدید می کند، راه هرگونه اصلاحی را می بندد و به مرور انقلابیون اولیه و راستین را به حاشیه می راند.

علی مطهری در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به تلاش برخی جریان ها جهت منزوی کردن سابقان انقلاب گفت: این امر گذشته از هواهای نفسانی، ناشی از امر دیگری است و آن اینکه برخی در کشور اعتقاد دارند همه باید مانند آن ها فکر کنند. نمونه آن حملات تعدادی پس از اظهار نظرهای انتقادی اخیر حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری است. نمونه دیگر شکایت تعدادی از نمایندگان از من به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

وی با اشاره به سخن شهید مطهری مبنی بر این که انقلاب فرزند خور نیست بلکه غفلت انقلابیون راستین باعث می شود انقلاب فرزندان خود را از بین ببرد و در صورت جلوگیری از رخنه فرصت طلب ها چنین اتفاقی نخواهد افتاد، گفت: بنابراین وظیفه داریم در مقابل این گروه اندک ولی پر ادعا بایستیم. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان این که شکسته شدن حرمت انقلاب، روحانیت و ابهت نظام از دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد آغاز شد، توضیح داد: در 8 سال گذشته جایگاه نظام و مقامات عالی رتبه آن نزد مردم تنزل پیدا کرد اما حالاباید به تدریج این آسیب را ترمیم کنیم.