آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۰۵
اقتصادی
۵

اخبار کوتاه

اجرای بزرگترین عملیات الکترونیکی نظام مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با مشارکت مودیان مالیاتی در ارائه اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی، بزرگ ترین و موفق ترین عملیات الکترونیکی- اینترنتی تاریخ نظام مالیاتی کشور در تیرماه 93 صورت پذیرفت. به گزارش سازمان امور مالیاتی، علی عسکری از رشد 10 درصدی میزان ارسال اظهارنامه های مالیاتی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل کشور خبر داد.

نتایج بازنگری قیمت خودرو 20 مرداد

عضو کارگروه مشترک کمیسیون صنایع مجلس و شورای رقابت از برگزاری سه جلسه این کارگروه برای بازنگری در قیمت خودروها خبر داد و گفت: نظر نهایی این کارگروه حدود 20 مرداد اعلام خواهد شد. علی علیلو در گفت و گو با فارس اظهار داشت: قرار شد جزئیات این جلسات محرمانه باقی بماند تا حدود 20 مرداد ماه نتیجه نهایی اعلام شود.

حفر 45 حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه

معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری گفت: در چهار ماه نخست سال جاری، 45 حلقه چاه نفت و گاز در میادین نفتی خشکی و دریایی حفر یا تکمیل شده است. به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی از حفاری 113 هزار و 357 متر حفاری در چاه های خشکی و 13 هزار و 389 متر در چاه های دریایی خبر داد و گفت: در این دوره زمانی، حفاری 45 حلقه چاه به پایان رسید و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت.