آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۴
اخبار کشور
۱۰

درخواست بسیج دانش آموزی از صاحبان بیان و قلم

به پیروی از بیان رهبری از این پس رژیم صهیونیستی را «رژیم کودک کش» بنامید

سازمان بسیج دانش آموزی در بیانیه ای، بمباران مدارسی که در آنها کودکان بی پناه و مادران رنج دیده پناه گرفته بودند را ننگی ابدی برای رژیم نسل کش صهیونیستی و حامیان آن خواند.

در بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آمده است: «آخرین پرده از جنایات ضد بشری اسراییل با کشتن کودکان و دانش آموزان و بمباران مدارس در مقابل چشم جهانیان نمایان شد. قبل از این نیز اسرائیل حملات دیگری به بیمارستان ها و مساجد صورت داده بود که با سکوت مدعیان حقوق بشر و دول عربی- غربی روبه رو شد از این رو فضا را برای انجام جنایتی جدید مناسب دیده تا به زعم خود مقاومت مردم غزه را درهم شکند.

در این بیانیه تاکید شده است؛ بمباران مدارسی که در آنها کودکان بی پناه و مادران رنج دیده پناه گرفته اند، ننگی ابدی برای رژیم نسل کش صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود که هیچ گاه از یاد ملل آزادی خواه جهان پاک نخواهد شد. از این رو شایسته است صاحبان قلم و سخن بعد از این، به جای استفاده از واژه «رژیم اشغالگر قدس یا رژیم صهیونیستی» از واژه «رژیم کودک کش صهیونیستی» برای معرفی این رژیم خونخوار و خبیث استفاده کنند و اجازه ندهند جنایات هولناک آن از افکار عمومی جهان دور شود.