آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۹
اخبار کشور
۱۰

آیت الله جوادی آملی: مدیران مراقب باشند منیت آنها را دچار وسوسه های شیطانی نکند

آیت الله جوادی آملی گفت: همه مدیران باید بسیار دقت کنند تا خدای ناکرده من و من نکنند و خود را در اجتماع و شور و مشورت ببینند و دلیلش این است که این شور و مشورت برکاتی را ایجاد می کند و باعث این می شود با وسوسه های شیطانی روبرو نشده و سبب هلاکت انسان نشود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله عبدالله جوادی آملی، در دیدار با امام جمعه دابودشت و دشت سر آمل که در دماوند برگزار شد، با بیان این که حضور امام جمعه و برگزاری نماز جمعه در یک منطقه برکات و اثرات زیادی را به همراه خواهد داشت، گفت: به خصوص در دو بخش دابودشت و دشت سر که از مواهب الهی برخوردار است و این وظیفه شما و مسئولان را بسیار سنگین خواهد کرد که باید در این راستا کوشا باشید.

وی با تاکید بر این که یکی از عوامل پیشرفت بشریت این است که از منیت خارج شده و به ما برسند، بیان داشت: همفکری، وحدت، وفاق و همدلی هم سبب عزت خود و هم سبب پیشرفت منطقه، بخش، شهرستان و کشور می شود.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: همه مدیران باید بسیار دقت کنند تا خدای ناکرده من و من نکنند و خود را در اجتماع و شور و مشورت ببینند و دلیلش این بوده که این شور و مشورت برکاتی را ایجاد می کند و باعث این می شود با وسوسه های شیطانی روبرو نشده و سبب هلاکت انسان نشود.