آرشیو چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۰
شهرستان ها
۷

استاندار اصفهان در دیدار با معاون بان کی مون: سازمان ملل کارنامه قابل قبولی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نشان نداد

استاندار اصفهان در دیدار با معاون بان کی مون گفت: سازمان ملل کارنامه قابل قبولی در مقابله با جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی از خود نشان نداده است.

اصفهان- خبرنگار کیهان:

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه ضمن انتقاد شدید از عملکرد سازمان ملل و مجامع بین المللی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: متاسفانه سازمان ملل کارنامه قابل قبولی در این زمینه از خود نشان نداده است.

استاندار اصفهان در این دیدار بیان کرد: به اعتقاد مردم ایران و تمام آزادگان جهان، متاسفانه کارنامه سازمان ملل در مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی قابل قبول نیست.

وی افزود: با توجه به مسئولیت خانم والری آموس در سازمان ملل، انتظار می رفت قبل از کشته و زخمی شدن حدود 12 هزار نفر از مردم غزه توسط صهیونیست ها، سازمان ملل موضع گیری قاطعی داشته باشد.

زرگرپور تصریح کرد: انتظار مردم این بود که در نخستین روزها توسط شورای امنیت، دبیر کل سازمان ملل و سرکار عالی ضمن موضع گیری مناسب، اقدام عملی صورت می پذیرفت.

وی اعلام موضع سازمان ملل در زمانی که شرایط شکست دولت اسرائیل فراهم شده و سایر سازمان های بین المللی موضع گیری کردند را بسیار دیر دانست.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ما هیچ امیدی به کسانی که شعارشان در خصوص حقوق بشر بلند است، نداشتیم اما سازمان ملل از نظر ما در این زمینه متفاوت است.

وی یادآور شد: فراهم نشدن تسهیلات برای مردم مظلوم غزه و مهم تر از آن باز نشدن هیچ راه ارتباطی برای کشورهایی مثل ایران جهت ارسال کمک های بشر دوستانه به غزه، مسئله ای نگران کننده است.