آرشیو چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

سر مربی تیم ملی امشب به تهران می آید

پنج شنبه مذاکره نهایی کفاشیان با کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با اوکی شدن بلیت بازگشتم به نظر می رسد دیگر مشکلی برای تمدید قرارداد با تیم ملی وجود نداشته باشد.

کارلوس کی روش در خصوص آخرین روند مذاکراتش با فدراسیون فوتبال گفت: مدت ها بود که منتظر اوکی شدن بلیت برای بازگشت به ایران از سوی فدراسیون فوتبال بودم که آنها قول داده بودند پس از آماده شدن قرارداد نهایی این کار را انجام دهند که با اوکی شدن بلیت بازگشتم به نظر می رسد دیگر مشکلی برای تمدید قرارداد با تیم ملی وجود نداشته باشد و فرداشب (امشب)به همین منظور به ایران بازخواهم گشت. وی ادامه داد: باز هم تاکید می کنم که گویا بحث های مربوط به قراردادم مرتفع شده و فرداشب (امشب) به ایران بازمی گردم تا پنج شنبه در نشست با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران قراردادم را با تیم ملی این کشور تمدید کنم.کی روش گفت: بر همین اساس دیگر مورد خاص و مشکلی برای تمدید قرارداد با تیم ملی ایران وجود ندارد و بلافاصله پس از تمدید قرارداد، برنامه هایم را برای آماده سازی تیم ملی آغاز خواهم کرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت قرارداد با سرمربی تیم ملی عنوان کرد: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، پنجشنبه در تهران برای عقد قرارداد مذاکره خواهیم کرد و زمان این قرارداد هم تا زمان جام جهانی 2018 است که البته صعود ایران به جام جهانی هم در آن موثر است. وی در مورد بحث بندهای قرارداد کی روش یادآور شد: هیچ بندی در این قرارداد نیست که بر سر آن مشکلی وجود داشته باشد.