آرشیو چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش

*بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) که به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری فدراسیون تکواندو ایران، با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور از روز26 مردادماه در بخش مردان آغاز شده بود، دیروز با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید. تیم ملی کشورمان با کسب 4 مدال طلا(ابوالفضل یعقوبی، محمد کاظمی، میلاد بیگی و امید عمیدی) و یک برنز (رضا حبیبی) و 58 امتیاز، با شایستگی بر سکوی نخست ایستاد و چهارمین قهرمانی خود در رقابتهای نظامیان جهان را جشن گرفت.تیم چین با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و با 41 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم برزیل با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و با کسب 40 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

*کادر فنی تیم ملی کاراته با برگزاری جلسات متعدد موفق شد نظر مثبت فدراسیون را برای اعزام هشت کاراته کا به مسابقات کاراته وان ترکیه جلب کند. حسین روحانی مربی تیم ملی با تائید این موضوع از امیر مهدیزاده، حسین سمندر، بهمن عسگری، سعید حسنی پور، سجاد گنج زاده، ایمان سنچولی، علی فداکار و ذبیح الله پورشیب به کاراته وان ژاپن خبر داد.

* نشست هماهنگی کاروان پزشکی اعزامی به هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون دیروز با حضور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و لطفعلی پورکاظمی، رئیس کمیسیون پزشکی این کمیته برگزار شد. در این نشست رئیس کاروان پزشکی اعزامی به اینچئون گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد.