آرشیو چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۷۵
ورزش
۲۴

امروز ملوان - پرسپولیس

خطر بازگشت به بحران

دنیای اقتصاد: هرچند پرسپولیس با برتری برابر ذوب آهن، کمی تا قسمتی به وضعیت خود سروسامان داد و عملابحران مدیریتی را هم دور زد تا همه چیز به حالت صلح و صفا درآید؛ ولی هنوز هم نمی توان این آتش بس را پایدار دانست. قرمزها در رده هشتم جدول هستند و ناکامی در کسب 3 امتیاز این بازی ممکن است آنها را به رده های پایین تر سوق دهد و دوباره فتح بابی برای تنش های بین مدیران شود. البته ملوان هم تنها با دو امتیاز از 3 بازی حال و روز خوبی ندارد و می تواند در آستانه بحران تلقی شود. به هر حال مالک خصوصی ممکن است خیلی چشم بر ناکامی های آقا نصرت نبندد.این مسابقه امروز ساعت 6عصر در انزلی برگزار می شود. این در حالی است که پرسپولیس گلزن و گلساز فصل قبل در انزلی را با خود ندارد. یعنی خلعتبری و پیام صادقیان.که اولی به سپاهان رفته و دومی محروم است.

یاران سابق

در جمع قرمزپوشان پایتخت بازیکنی که سابقه عضویت در ملوان را داشته باشد، مهدی دغاغله بهترین گلزن فصل قبل قوی سپید است که دست برقضا به علت مصدومیت تا به حال برای پرسپولیس بازی نکرده و شاید به این بازی هم نرسد؛ ولی در جمع یاران ملوان مازیار زارع و مهرداد اولادی دو بازیکنی هستند که سالیان متمادی برای پرسپولیس بازی کرده اند و حالامقابل تیم سابق خود می توانند انگیزه های مضاعفی داشته باشند.

دیگر خبری از سید جلال هم در جمع قرمزها نیست که اعتراض انزلی چی ها به او باعث تنش در فضای بازی شود.

آخرین جام

انزلی جایی است که علی دایی آخرین قهرمانی خود در کسوت مربی را جشن گرفته است. فینال جام حذفی در پایان لیگ دهم و بازی برگشت هرچند با شکست یک بر صفر قرمزها با تک گل مهرداد اولادی همراه شد، ولی شاگردان دایی در سایه برد 4 – 2 بازی رفت، جام قهرمانی را بالای سر بردند. از طرف دیگر ملوان هم 2 فصل است که نتوانسته برابر پرسپولیس برنده شود و باید دید در شرایط فعلی که خط آتش خاموشی داشته است می تواند از انگیزه بازی با تیم پرطرفدار پایتخت بهره ببرد یا نه؟