آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۷۶
بازار دیجیتال
۲۵

صادرات 16 محصول فناورانه به 25 کشور جهان

خبرگزاری مهر: رئیس پارک فناوری پردیس اعلام کرد تاکنون برای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک 478 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و این پارک در سال گذشته 16 محصول جدید را به 25 کشور جهان صادر کرده است.

مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در دوازدهمین اجلاس سالانه این پارک گفت: 147 شرکت عضو پارک هستند که تاکنون مبلغ 487 میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاری شده است.

به گفته وی مرکز تخصصی ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در این پارک راه اندازی می شود که 22 کارگزار در این مرکز مستقر هستند و به شرکت ها خدمات مشاوره ای و تخصصی ارائه می کنند.

وی از قراردادهای پارک فناوری پردیس با ارگان های مختلف خبر داد و گفت: پارک فناوری پردیس با شرکت ملی نفت و آب و فاضلاب قراردادهایی را برای اجرای طرح های پژوهشی منعقد کرده که طرح بخاری های گازسوز با راندمان بالامربوط به شرکت ملی نفت بوده است.

صفاری نیا با بیان اینکه 11 فن بازار در استان های دیگر داریم، گفت: فعالیت های فن بازار استان های کشور شامل 8 تبادل فناوری، 6 شورای عارضه یابی و 60 خدمت تخصصی در استان های مختلف هستند. پارک فناوری پردیس طی سه برنامه ای که با دانشگاه صنعتی شریف، مشهد و زنجان داشته قرار است از دل این برنامه ها تا سه سال آینده 100 شرکت دانش بنیان را ایجاد کند و در مسیر تجاری سازی قرار دهد.