آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۷۶
بازار موبایل
۲۷

برای کاربران آی فون طراحی شد

هفت قاب با کارآیی عجیب

جی اس ام: در بازار کاورهای زیادی برای آی فون وجود دارد که برخی از آنها فقط برای محافظت از گوشی هستند، اما برخی دیگر وظیفه ای بیشتر از محافظت دارند. برخی از این کاورها در خود وسایلی دارند که شاید در طول روز به آنها زیاد نیاز پیدا کنید. هر روز تعداد این قاب ها بیشتر و بیشتر می شود و مهندسان هر روز تعداد بیشتری از این کاورها را با کارآیی های متفاوت تولید می کنند.

در ادامه 8 کاور آی فون را به شما معرفی می کنیم که کارآیی های عجیب و غریبی دارند.

1– این کاور علاوه بر اینکه از گوشی شما محافظت می کند، به شما این امکان را می دهد که هدفون خود را در آن قرار دهید و همچنین کارت های اعتباریتان را بدون حمل هیچ کیف اضافی با خود در پشت گوشی حمل کنید.

2– قاب آی فون چاقوی سوئیسی شامل 22 تکه استیل ضدزنگ است، می توانید از این کاور برای تعمیرات دستگاه های دیگر استفاده کنید، این قاب با بدنه پلی کربنات و آلومینیوم از گوشی شما محافظت می کند. این قاب در چهار رنگ ارائه شده است.

3- PRJ016 یک باتری 1850 میلی آمپری در خود دارد که می تواند گوشی شما را شارژ کند، در ضمن اینکه در خود یک پروژکتور دارد که می تواند ویدئوهایی را که توسط گوشی شما در حال پخش است به مدت 2 ساعت بر روی دیوار پخش کند.

4– قاب آینه ای، خانم ها دیگر نیاز ندارند که در کیف خود را دائما باز کنند و آینه خود را خارج کنند، این قاب می تواند نقش آینه را برای کاربر خود بازی کند.

5- SuperNova یک قاب است که برای افراد سیگاری مناسب است، این قاب که در اصل یک فندک است توسط USB شارژ می شود و به علاوه در برابر باد مقاوم است.

6- Yobrush در ایتالیا طراحی و در آمریکا ساخته شده است.

با این وسیله می توانید هر جایی که هستید موهای خود را شانه کنید و در همه جا با ظاهری مرتب و منظم ظاهر شوید، این قاب در پنج رنگ ساخته شده و قیمت آن 99/14 دلار

است.

7- Mophie Space Pack یک قاب است که یک باتری 1700 میلی آمپری دارد و به علاوه ظرفیت گوشی شما را تا 16/32/64 گیگابایت می تواند افزایش دهد.