آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۷۶
بازار موبایل
۲۷

سونی گوشی ضدآب با قیمت متوسط عرضه کرد

دنیای اقتصاد: شرکت سونی روز سه شنبه هفته جاری جدیدترین محصول خود را با نام Xperia M2 Aqua معرفی کرد. این گوشی نخستین تلفن هوشمندی است که فناوری ضدآب Sony را به رده قیمتی متوسط می آورد.کالوم مک دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile گفت: «ما با Xperia M2 Aqua یکی از فناوری های اختصاصی مان را به یک تلفن هوشمند رده متوسط می آوریم. Xperia M2 Aqua تلفن هوشمندی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد چه در باران و چه در آفتاب از تلفن همراه خود استفاده کنند.»

Xperia M2 Aqua به یک پردازشگر چهارهسته ای Qualcomm® SnapdragonTM 400 با سرعت 1٫2 گیگاهرتز4 و توانمندی های 4G LTE مجهز است. باتری 2300 میلی آمپرساعتی این گوشی امکان استفاده از آن را در تمام طول روز فراهم می آورد. در عین حال می توان حالت

Battery STAMINA را روشن کرد و از این تلفن هوشمند حتی برای مدت طولانی تری هم استفاده کرد.

دوربین این تلفن هوشمند 8 مگاپیکسل است. برنامه های دوربین Xperia مانند Social Live به شما اجازه می دهد لحظه های ویژه را به طور زنده در حساب Facebook خودتان پخش کنید. علاوه بر این برای حصول اطمینان از اینکه عکس دلخواهتان را می گیرید، به ویژه زمانی که سوژه در حال حرکت است، Timeshift burst شروع به گرفتن عکس های پی درپی می کند، حتی پیش از فشردن دکمه شاتر و تنها در 2 ثانیه 31 عکس می گیرد تا از ثبت شدن بی نقص لحظه دلخواهتان اطمینان حاصل کنید.

Xperia M2 Aqua از فناوری NFC متعلق به Sony استفاده می کند. با برنامه Lifelog متعلق به Sony که روی همه دستگاه ها از پیش بارگیری شده است، می توانید به Sony SmartBand SWR10 متصل شوید تا به طور خودکار 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از فعالیت ها، سرگرمی ها و خاطره هایتان یادداشت برداری کنید.

Xperia M2 Aqua که در رنگ های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود از پاییز 2014 به بازارهایی شامل آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه و اروپا عرضه خواهد شد.