آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۷۶
فرهنگ و هنر
۳۲

اهدای جایزه بشردوستانه به جولیا رابرتز

در مراسمی که ماه اکتبر برگزار می شود باب گرین بلت و درک هیو در کنار جولیا رابرتز و دنی مایر جوایزی دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سازمان گلسن به دنی مادر فیلمبردار و همسرش جولیا رابرتز جایزه بشردوستانه خود را به خاطر همکاری با سازمان های انسان دوستانه متعدد اهدا می کند. مراسم اهدای این جوایز روز هفدهم ماه اکتبر در هتل بورلی ویلشر برگزار می شود.

سازمان گلسن از هنگام تاسیسش در سال 1990 تبدیل به سازمان برتر تعلیم شده که بر فراهم کردن امنیت در مدارس برای تمامی دانش آموزان و آگاهی از مسائل مختلف تمرکز می کند. برنامه های ملی این سازمان از جمله روز سکوت در کلاس های درس سراسر آمریکا تاکنون تجربه شده است.

رابرتز برای حمایت از این سازمان، سال گذشته یک برنامه «ناهار با جولیا رابرتز» ترتیب داد که در بخش حراجی آنلاین سالانه سازمان بلیت های آن به فروش رفت. او از این طریق موفق به جمع آوری 40 هزار دلار برای سازمان شد؛ نکته ای که شاید حتی مهم تر از کارهای خیریه این زوج باشد، برمبنای گفته های الایزا بایرد مدیر اجرایی این است که دنی و جولیا نقش بسیار مهمی در فیلم «قلب معمولی» بازی کردند. در حال حاضر هم مادر و هم رابرتز برای کارشان در این فیلم شبکه اچ بی او نامزد دریافت جایزه امی شده اند؛ مادر برای بهترین فیلمبرداری و رابرتز برای بهترین بازیگر نقش مکمل در یک مینی سریال یا فیلم. رابرت گرین بلت مدیر شبکه ان بی سی انترتینمنت برای مجموعه مسیر حرفه ای کاری اش به عنوان یک تهیه کننده و مدیر اجرایی برای بیش از دو دهه، جایزه مدیریت گلسن را دریافت خواهد کرد.