آرشیو شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۴
حوادث امروز
۱۴

تحقیر های زن خوشگذران انگلیسی شوهرش را روانه زندان کرد

گروه شوک: یک مرد انگلیسی که به خاطر ناتوانی در تامین نیازهای خانواده، با تحقیرهای همسرش روبه رو شده بود برای نجات از سرزنش های این زن راهش به زندان کشید.

«اندروکلارک» 42 ساله حسابدار کارخانه ای در «مرسی ساید» انگلیس بود که پیش از این یک بار به دلیل جعل سند به زندان افتاده بود. اندرو پس از اینکه با اصرار همسرش، دخترانش را برای تحصیل در یک موسسه خصوصی ثبت نام کرد و مخارج سنگینی را بر عهده گرفت بشدت بدهکار شد و از سوی دیگر برای تهیه تجملات مورد علاقه همسرش مجبور شد وام سنگینی دریافت کند. وی در شرایطی که همه حساب های شرکت زیردستش بود تصمیم به سرقت گرفت. کلارک به قدری در جعل اسناد تبحر داشت که تا ماه ها هیچ کس موفق به ردگیری او نشد تا اینکه مدیر جدید بخش حسابداری کارخانه به عملکرد «کلارک» ظنین شد و چند کارشناس حسابداری را برای حسابرسی استخدام کرد. بررسی های اولیه هیچ نکته مشکوکی را نشان نمی داد تا اینکه پس از حدود هفت ماه از آغاز سرقت های نقدی کلارک در نهایت یک حسابرس حرفه ای پی به جعل اسناد برد و روشن شد که کلارک مبلغ 100 هزار پوند پول دزدیده است.

به گفته پلیس این مرد علاوه بر مخارج تحصیلی دخترانش به اصرار زنش با پول سرقتی چند سفر تفریحی تدارک دیده و در یکی از این سفرها برای نجات از همسر خوشگذرانش خانواده جدیدی تشکیل داده بود. در حال حاضر این مرد در زندان به سر می برد و دادگاه رسیدگی به پرونده او بزودی برگزار می شود.