آرشیو شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۵۲
حوادث
۲۳

حمله مسلحانه مرد شرور به ایستگاه پلیس

یک شرور سابقه دار که با حمله به ایستگاه پلیس و کشتن یک مامور انتظامی و زخمی کردن یک سرباز متواری شده است، تحت تعقیب پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: بامداد سی و یکم مرداد امسال فردی مسلح به ایستگاه ایست بازرسی سه راهی کهیر در کنارک حمله کرد. سردار رحیمی افزود: مهاجم مسلح پس از درگیری با ماموران، آنها را هدف شلیک گلوله قرار داد و یکی از ماموران را شهید و یک سرباز وظیفه را زخمی کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: با گزارش این حادثه به مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و جسد مامور جوان را به پزشکی قانونی و سرباز زخمی را به بیمارستان منتقل کردند. در تحقیق اولیه از سرباز زخمی معلوم شد، عامل جنایت با سرقت یک قبضه سلاح از محل متواری شده است. وی یادآور شد: با مشخصاتی که سرباز مجروح در اختیار پلیس قرارداد، معلوم شد متهم فراری یکی از اشرار سابقه دار منطقه است. بنابراین جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری شرور فراری آغاز و ردپای وی را در خانه عمویش شناسایی شد.

ماموران انتظامی با محاصره محل وارد خانه شدند، اما متهم پیش از حضور پلیس متواری شده بود. در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح که یکی از آنها سلاح سرقتی از پلیس بود، کشف شد. تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.