آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۴
سیاسی
۳

با خوانندگان

1298-0913

نمی دانم چه کسی باید پیگیر این موضوع باشد. شرکت مخابرات حق و حقوق کارکنان را نمی دهد درحالی که اولاتمام شرکت هایی که خصوصی شدند سقف سهام مصوب را به کارکنان دادند اما مخابرات فقط هفت برابر حقوق داد. ثانیا مخابرات نه مانند سایر شرکت های خصوصی مثل مس و فولاد حقوق کافی می پردازد و نه مزایای دولتی بودن را دارد تازه بسیاری از ادارات دولتی دریافتی بیشتری از مخابرات به اصطلاح خصوصی دارند.

9045-0912

پیشنهاد می کنم به جای واژه اسلامی برای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) از کلمات الحادی یا ابلیسی استفاده کنید. رفتار این گروه نه تنها اسلامی نیست که کاملاضد انسانی هم هست.

0998-0911

تشکیل دادن گروه های مختلف و احزاب سیاسی که اخیرا در فضای سیاسی کشورمان رخ داده نشان دهنده اختلافات شدید بین موسسان این حزب است.

یک مخاطب

فونت صفحه احزاب دیروز خیلی ریز بود. اگر مشکل جا دارید مطالب حجیم تان را در روز دیگری منتشر می کردید.

بیانی از بابل

در مورد اختلاف اخیر وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال می خواستم بگویم که من شخصا به مسائل قانونی اش آشنا نیستم اما فکر می کنم عده یی نمی خواهند شکوفایی فوتبال ایران را در جهان شاهد باشند و در این راه از هیچ تلاشی هم فروگذار نمی کنند.

احمدیانی

لطفا مقالات و گزارشات انتقادی درباره آموزش و پرورش منتشر کنید. می توانید در این باره از نظرات مدیران و بدنه آموزش و پرورش استفاده کنید. الان وزارت بهداشت، امور خارجه یا نفت دارند یک کارهایی انجام می دهند اما وزارت آموزش و پرورش، هیچ کاری نمی کند. حتما می دانید که این وزارتخانه در بین بدنه آموزش و پرورش به خانه سالمندان معروف شده است. لطفا در این باره بیشتر کار کنید.

اعتماد| تلاش می کنیم مشکلات و در عین حال عملکرد این وزارتخانه را شفاف تر گزارش کنیم.