آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

قاسمی: تنها با طلای جهان زحماتم جبران می شود

سنگین وزن کشتی آزاد با انتقاد از مسئولان به خاطر کم توجهی به تیم ملی کشتی در آستانه مسابقات جهانی و بازی های آسیایی گفت: متاسفانه مسئولان نگاه جدی به کشتی و رفع مشکلات آن ندارند.

کمیل قاسمی گفت: متاسفانه تاکنون که چند مرحله از اردوی تیم ملی می گذرد هنوز یک مسئول هم به ما سر نزده تا ببیند وضعیت تیم ملی کشتی چگونه است که این همه از آن توقع کسب مدال دارند. البته از قبل هم همین بوده و تنها 10 روز مانده به بازی های آسیایی می آیند و سپس از کشتی گیران انتظار کسب مدال دارند. متاسفانه خوب به ورزش اول ایران رسیدگی نمی شود. ما انتظار داریم که به کشتی به عنوان ورزش اول به صورت ویژه نگاه کنند و تنها در حد حرف توجه نکنند. امیدوارم وضعیت و دید مسئولان بهتر از گذشته شود.

کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی در خصوص پیش بینی خود از رنگ مدالش در مسابقات جهانی گفت: کشتی یکی از ورزش هایی است که نمی توان درباره آن پیش بینی کرد اما آن چیزی که مهم است این است که من با تمام وجود تمرین کرده ام و تا آنجایی که توان داشته ام زحمت کشیده ام. تنها برای کسب مدال طلابه مسابقات جهانی می روم، چرا که امسال انگیزه زیادی دارم تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنم.