آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۵۸
حوادث
۱۹

تصادف خونین در جاده سرچم با 6 کشته

در پی یک تصادف خونین در جاده سرچم اردبیل شش نفر از سرنشینان خودروی پراید در برخورد با اتوبوس، میان شعله های آتش جان باختند.

به گزارش ایرنا، فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی در این باره گفت: حادثه بعد از ظهر پنجشنبه میان یک خودروی سواری پراید و اتوبوس مسافربری در کیلومتر 41 آزاد راه سرچم اردبیل رخ داد که متاسفانه شش سرنشین خودروی پراید جانشان را از دست دادند.

سرهنگ فرجی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، علت این حادثه بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده اتوبوس اعلام و مشخص شد، در این حادثه دو خودرو از روبه رو باهم برخورد و به دلیل شدت تصادف خودروی پراید دچار آتش سوزی شد و با مهار آتش، اجساد قربانیان به شهرستان میانه انتقال یافت.

سرهنگ فرجی با اشاره به تردد بالای وسایل نقلیه در تابستان از رانندگان خواست از اعمال مخاطره آمیز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین و مقررات، همکاری لازم را با پلیس راه در جاده ها و آزادراه ها داشته باشند.

مصدوم شدن 12 نفر در جاده چالوس

در حادثه ای دیگر براثر برخورد خودروی پژو و یک دستگاه خودروی ریو در جاده کرج چالوس 12 نفر مصدوم شدند.معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز در این باره گفت: حادثه حدود ساعت 13 پنجشنبه در کیلومتر 55 جاده کرج چالوس رخ داد که طبق گزارش ها، وضع بیشتر مصدومان حادثه وخیم است.داوود رجبی افزود: باتوجه به ترافیک مسیر، برای انتقال مصدومان حادثه یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد.