آرشیو دوشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۶۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

بازنشستگان کشوری تسهیلات 2 میلیون تومانی می گیرند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: یک میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری می توانند برای دریافت تسهیلات دو میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد تا مهرماه امسال اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراندخت عطاریان در جمع مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح سلامت کارت خبر داد و اظهار کرد: این طرح ویژه بازنشستگان کشوری اجرا شده است و تمامی خدمات بستری در 550 بیمارستان دولتی و غیردولتی به صورت رایگان انجام می شود.

وی افزود: در این بسته خدمتی انواع اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بدون سقف و بدون محدودیت در پرداخت انجام می گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تاسیس خانه امید برای بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: راه اندازی این خانه ها اقدامی برای بهبود اوقات فراغت بازنشستگان است که در این مراکز فرهنگی، اجتماعی امکانات مطلوبی برای بازنشستگان در جهت تبادل اطلاعات و تجربیات فراهم شده تا آنان بتوانند بخش هایی از اوقات فراغت و فرصت های خود را در این مراکز هدفمند به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

وی گفت: برای تاسیس خانه های امید ویژه بازنشستگان کشوری 5 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری اختصاص یافته است.

عطاریان افزود: خانه های امید شامل بخش هایی از جمله کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی، هنری، کافی نت، کافی شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت های قرآنی، خانه آموزش به ویژه در حقوق شهروندی، واحدهای مشاوره و کاریابی و واحد فناوری اطلاعات است و فرزندان بازنشستگان هم می توانند از امکانات این خانه بهره مند شوند.