آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۳
اجتماعی
۴

سلام ایران

توجه به بازنشستگان: آقای کمال ضرابیان در تماس خود گفته اند چرا شما مرتب خبرهایی در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری می نویسید اما به ندرت پیش می آید که خبری در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی چاپ کنید. چه تفاوتی بین این دو گروه است؟ آن ها هم سال ها زحمت کشیده و بازنشسته شده اند. لطفا به آن ها هم بها بدهید.

عدم اجرای حکم دیوان عدالت اداری: آقای پرویز انصاری اظهار کرده اند حدود یک سال و نیم از ارائه حکم دیوان عدالت اداری به سازمان بازنشستگی درخصوص پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق سنوات قبل می گذرد، اما خبری از اجرای حکم نیست و مسئولان هم دلیل آن را نداشتن بودجه ذکر می کنند.

تاخیر در تحویل و پلاک خودرو: آقای اخوان ضمن گلایه از یکی از شرکت های فروش خودرو گفته اند در تاریخ 18/9/92 یک دستگاه خودروی... خریداری کردم که قرار بود ظرف 90 روز کاری آن را تحویل بدهند؛ اما پس از 150 روز خودرو را به من دادند و با وجود گذشت 48 روز از تحویل، هنوز آن را پلاک نکرده اند. شرکت مربوطه هم دلیل آن را تبصره 13 اعلام می کند.

تبریک هفته دولت به دولتمردان: آقای حمزه رضایی هفته دولت را به رئیس جمهوری و همه دولتمردان تبریک گفته و در ادامه از درایت جناب آقای دکتر روحانی به خاطر انتصاب دکتر نجفی به سمت سرپرست وزارت علوم تشکر و قدردانی کرده اند.

واردات بعضی خودروها: یکی از مخاطبان با ارسال پیامک، اظهار داشتند: در صفحه 6 روزنامه دوم شهریورماه نوشته شده بود واردات خودروهایی با دور موتور بالای 2500 سی سی ممنوع است. پس این مازراتی های 2014 دو میلیارد تومانی، 2000 سی سی هستند یا مسافران آن ها را داخل چمدان گذاشته و با خود آورده اند!

تبریک هفته دولت: شهروند محترمی در پیامک خود هفته دولت را به رئیس محترم دولت و وزرای محترم و روزنامه وزین ایران تبریک گفته اند.