آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۳
شوک امروز
۱۲

حمایت ویژه رئیس جمهوری از دانش آموزان شین آبادی

دانش آموزان شین آبادی تحت حمایت ویژه رئیس جمهوری و دولت قرار گرفتند. وکیل دانش آموزان شین آبادی گفت: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری به نیابت از دولت اعلام کرد دولت خود را متعهد و پایبند به حقوق کودکان شین آباد می داند.

این دانش آموزان در سفر به تهران با محمدباقر نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری دیدار کردند.

حسین احمدی نیاز وکیل کودکان شین آبادی به ایرنا گفت: همه کودکان مدرسه شین آباد به همراه پدر و مادر شان مهمان محمدباقر نوبخت بودند و او به نیابت از دولت اعلام کرد دولت خود را متعهد و پایبند به حقوق کودکان شین آباد دانسته و به خواسته های قانونی آن ها رسیدگی می کند.

وی با بیان اینکه مصوبه های بسیار خوبی در این جلسه داشته ایم، اظهار کرد: از دولت تدبیر و امید انتظاری غیر از این نمی رفت و این دولت با تدبیر مناسب، امید را به کودکان شین آباد برگرداند.وی ادامه داد: دراین جلسه دستورات شایسته ای برای چهار خواسته کودکان شین آباد یعنی دریافت مستمری، دریافت دیه کامل، بهبود معیشت و فرایند درمان صادر شد.وکیل کودکان شین آباد در پایان از معاونت رئیس جمهوری به خاطر بذل توجه به این کودکان قدردانی کرد.بنا بر این گزارش، چهارشنبه 15 آذرماه سال 91، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهر پیرانشهر دچار آتش سوزی شد. بر اثر این حادثه حدود 30 دختر دبستانی دچار آتش سوزی شدید شدند و دو دختر نیز به کام مرگ فرو رفتند.