آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۳
ورزشی
۲۲

امروز، دیدار ملی پوشان والیبال با تیم امریکا

خوان دوم سخت تر می شود

بعد از درخشش برابر ایتالیا در نخستین گام رقابت های جهانی لهستان نوبت به امریکا رسید و ملی پوشان والیبال کشورمان ساعت 15:30 امروز باید در دومین دیدارشان در این رقابت ها با این تیم مصاف دهند.

شاگردان کواچ که حضورشان در رقابت های قهرمانی جهان را با یک برد دلچسب آغاز کردند حال باید با یکی دیگر از غول های والیبال جهان روبه رو شوند. آخرین دیدار ایران با امریکا به مرحله نهایی لیگ جهانی بازمی گردد جایی که بلندقامتان نتوانستند از سد این تیم قدر عبور کنند و از صعود به دیدار فینال بازماندند. امریکا که در لیگ جهانی بسیار آماده نشان می داد در پایان نیز عنوان قهرمانی آن رقابت ها را از آن خود کرد تا با قدرت تر پا به میدان جهانی بگذارد.

حال مردان والیبال ایران برای عبور از خوان دوم رقابت های جهانی نیاز به شکست امریکای قدر دارند. 3 مدال طلاو یک برنز المپیک و یک طلاو یک برنز رقابت های قهرمانی جهان تنها گوشه ای از افتخارات والیبال امریکا به شمار می رود بنابراین ملی پوشان بخوبی می دانند که کار سختی را پیش رو دارند هرچند که والیبال همیشه غیرقابل پیش بینی بوده و هست. البته از این نکته هم نباید غافل ماند که ملی پوشان امریکا برخلاف تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارشان در این رقابت ها 3 امتیاز کامل را کسب نکرده و با غلبه 3 بر 2 بر تیم بلژیک به سختی این تیم را مغلوب کرده و به 2 امتیاز رضایت دادند. کواچ هم از کار شاگردانش برابر ایتالیا بسیار رضایت داشت، اظهار امیدواری کرد که در بازی های بعدی هم تیمش به همین اندازه موفق باشد و بتواند نتیجه قابل قبولی کسب کند. او بخوبی می داند که امروز هم کار سختی را پیش رو دارند و از همان پایان بازی با ایتالیا براین نکته تاکید کرد که از حالابه بعد فقط امریکا.

بنابر اعلام کمیته کنترل مسابقات ملی پوشان کشورمان باید با پیراهن قرمز و امریکایی ها با پیراهن سفید به میدان بیایند.