آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۳
ورزشی
۲۲

ورزش ایران

بهداد سلیمی رکورد جهان را شکست

در رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری، بهداد سلیمی در حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک، رکورد جهان را به طور غیررسمی یک کیلوگرم ارتقا داد. او در حرکت یکضرب وزنه 215 کیلوگرم را بالای سر برد. همچنین مجید عسگری در دسته 56 کیلوگرم به میزان 5 کیلوگرم رکورد ایران را ارتقا داد.

آموزش کاروان اعزامی به بازی های آسیایی

دفتر برنامه ریزی آموزش معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان برای کاروان اعزامی ایران به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی کارگاه آموزشی برگزار می کند. مهارتهای روانشناختی، تعمیق و ترویج رفتار پهلوانی و جوانمردی و اخلاق حرفه ای در عرصه بین المللی و مدیریت کاروان ورزشی از جمله مواردی است که از 11تا 17 شهریور ماه در آکادمی ملی المپیک و مجموعه ورزشی آزادی آموزش داده خواهد شد. این اقدام براساس نیازسنجی از سوی فدراسیون های ورزشی مربوطه صورت می گیرد.

داور ملی فوتسال ایران درگذشت

مرتضی شکرانه داور ملی فوتسال ایران پس از یک سال و نیم جدال با سرطان شامگاه یکشنبه (9 شهریور) در 40 سالگی درگذشت. مراسم تشییع پیکر این مرحوم دیروز صبح در ورزشگاه انقلاب نجف آباد اصفهان، برگزارشد.

ویسی: قرارداد کی روش منصفانه باشد

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان که تیمش به جمع «آخر جدولی»های لیگ برتر فوتبال کشور پیوسته است، گفت اگر فردی پائین تر از کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی ایران انتخاب شود، شکستی بزرگ برای این رشته رقم خواهد خورد. در عین حال وی متذکر شد که موارد حقوقی و مالی باید به شکلی منصفانه در قرارداد جدید کی روش لحاظ شود.