آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

تشکر از وزیر بهداشت: آقای فرزانه از وزیر بهداشت دولت آقای روحانی تقدیر و تشکر کرده اند و برای ایشان آرزوی موفقیت نموده اند.

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی: آقای عدنی گفته اند اگر بابت همسان سازی حقوق و سهام عدالت ما بازنشستگان تامین اجتماعی، پس از 7 سال وعده حق و حقوقی داریم، دولت لطف کرده، نفری یک میلیون تومان علی الحساب در وجه ما واریز نماید تا ما هم مانند دیگر بازنشستگان امیدوار باشیم.

مشکل پارک و تردد: آقای علی پور گفته اند به خیابان سعدی در شهرستان طالش رسیدگی نمی شود. در این خیابان از طرفی خودروهای وانتی برای خود ایستگاه تشکیل داده اند و از سویی دیگر تاکسی ها نیز ایستگاه مربوط به خود دایر کرده اند. ضمنا در این خیابان به هیچ وجه جای پارک پیدا نمی شود.

سامانه 118 آمل: آقای ناصر جعفری گفته اند از عملکرد سامانه 118 آمل گلایه مندم. زمانی که برای دریافت شماره های درخواستی با این سامانه تماس می گیرم، اپراتور اعلام می کند که به علت ترافیک از پاسخگویی معذوریم، لطفا در زمان دیگری تماس بگیرید. تقاضای پیگیری داریم.

پیامک سبد کالا: آقای حبیب شیرین اعلام کرده اند حدود دوماه قبل پیامکی از سوی دولت برایم ارسال شد، مبنی بر اینکه شما در لیست دریافت کنندگان سبد کالاهستید و می توانید ظرف مدت چهارماه جهت دریافت کالابه مراکز تعیین شده مراجعه نمایید اما متاسفانه پیامک تایید در پاسخ به پیامک من هنوز نرسیده است.

جوابیه:

بانک مرکزی جمهوری اسلامی: مشکل مطروحه شهروندی محترم مبنی بر وجود شبهاتی در کتابت بیت معروف شیخ اجل سعدی شیرازی در پشت اسکناس یکصد هزار ریالی در تاریخ 11/4/93 به بانک مرکزی منتقل گردید و در مورخ 29/4/93 پاسخ نامه دریافت شد که در آن اعلام شده بود فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قرائت مرحوم دکتر غلامحسین یوسفی «بنی آدم اعضای یکدیگرند» را ارجح اعلام نمود و بانک مرکزی همراهی با انتشار اسکناس 000/100 ریالی در تیرماه 1389 دلایل آن استاد فقید را به منظور تنویر اذهان بر روی سایت بانک مرکزی اطلاع رسانی نمود.