آرشیو یکشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۲۹۶
بازار موبایل
۲۷
قیمت روز موبایل

هشدار به خریداران محصولات اپل

آی فون 6 تقلبی در بازارهای تهران فروخته می شود

دنیای اقتصاد: همان گونه که همه اطلاع داریم هفته گذشته شرکت اپل از آخرین تلفن همراه خود با نام آی فون 6 رونمایی کرد. این محصول قرار است نوزدهم سپتامبر وارد بازارهای جهانی شود و طبیعتا مدتی هم طول می کشد تا به بازار ایران برسد.

نکته جالب در این میان اینکه آی فون 6 که هنوز حتی به بازارهای جهانی هم نرسیده پشت ویترین فروشگاه های تهران به چشم می خورد، البته که این گوشی که به نام آی فون 6 در کشورمان به فروش می رود هیچ ارتباطی به آی فون 6 ندارد، ولی اغلب مشتریانی که اطلاع کافی از مشخصات این گوشی و زمان عرضه آن ندارند غافل از سوءاستفاده این فروشندگان اقدام به خرید این شبه آی فون می کنند. در مراکز عمده خرید و فروش موبایل در پشت ویترین برخی فروشگاه ها گوشی ای با نام آی فون 6 گذاشته شده که توجه بسیاری از عابران را به خود جلب کرده اند. برخی فروشندگان هم به شیوه های دیگری سعی در جلب نظر مشتریان دارند. عده ای اقدام به پیش ثبت نام از متقاضیان می کنند و بعضی دیگر هم با قطعیت می گویند که آی فون 6 تا هفته دیگر وارد بازار ایران می شود. بعضی به بهانه فروش با قیمت مناسب تر از مشتریان بیعانه جالب توجهی می گیرند و خلاصه هرکس به نوعی از این تب و تاب موجود در بازار برای آی فون 6 استفاده می کند.

موضوعی که مشخص است اینکه آی فون 6 تا یکی دو ماه دیگر در ایران عرضه می شود و باید تا آن موقع منتظر ماند و درباره قیمت آن نیز اظهار نظر قطعی کرد.