آرشیو یکشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۲۹۶
خبر
۸

خبر

کشف سرنخ های پیامک های توهین آمیز به مسوولان نظام

ایسنا: سرد ار حسین اشتری، جانشین فرماند ه ناجا د ر حاشیه برنامه بررسی چالش های ترافیکی طرح تابستانی سال 93 د ر محورهای شمالی کشور، از کشف سرنخ هایی از عوامل انتشار د هند ه پیامک های توهین آمیز د رباره مسوولان و مقامات نظام خبر د اد. او د ر این باره گفت: با همکاری پلیس فتا و د یگر د ستگاه ها غیر از ناجا، به سرنخ هایی د ر این خصوص رسیده ا یم و امید وارم با همکاری مقام قضایی این افراد را به مرد م معرفی کنیم. به گفته اشتری اقد امات و سرنخ های قابل توجهی د ر این حوزه به د ست آمد ه است.

عضو کمیته بورسیه وزارت علوم:بورسیه های غیرقانونی را فله ای بررسی نمی کنیم

ایلنا: مهد ی د واتگری عضو کمیته بررسی بورسیه های غیرقانونی وزارت علوم با تاکید بر حکمفرمایی قوانین د ر بررسی پروند ه های بورسیه می گوید که این پروند ه ها قرار نیست به صورت فله ای مورد بررسی قرار بگیرد.

د واتگری با بیان اینکه بررسی پروند ه ها آغاز شد ه، اما هنوز به مرحله آخر نرسید ه است، د ر پاسخ به این سوال که از کجا مشخص شد ه است که از میان 3700 پروند ه بورسیه، 2100 مورد آن ایراد ی ند اشته و تنها د ر 1600 مورد تخلف به وقوع پیوسته است نیز گفت: «اجازه بد هید که فعلاد ر مورد آمار بورسیه ها اعلام نظری نکنیم که آمار متناقض د اد ه نشود. باید زمان د اد تا کار جلو برود، اما من اطمینان می د هم که د ر بررسی پروند ه بورسیه ها قوانین و مقررات حاکم است. ما براساس قوانین سال 64 و آیین نامه اجرایی مصوب سال 68 آن و سایر د ستورالعمل ها این پروند ه ها را مورد بررسی قرار می د هیم.»