آرشیو یکشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۲۹۶
استان ها
۱۸

کوتاه

ارائه خدمات 11 گانه به مشترکان گاز کرمانشاه توسط دفاتر پیشخوان دولت

دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: با حضور معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری کرمانشاه، ارائه خدمات 11گانه به مشترکان گاز استان کرمانشاه توسط دفاتر پیشخوان دولت آغاز شد. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این خصوص گفت: با توجه به برنامه این شرکت به منظور گسترش فعالیت ها در حوزه دولت الکترونیک و به منظور جلوگیری از تجمیع ارائه خدمات گازرسانی به مشترکان در یک نقطه شهر، 11 مورد از خدماتی که تا پیش از این صرفا در اداره های مشترکان شرکت گاز ارائه می شد، بعد از این از سوی دفاتر خدمات پیشخوان دولت ارائه می شود. مهندس سیدحمید فانی افزود: مشترکان گاز می توانند خدماتی از قبیل درخواست اشتراک پذیری، درخواست تغییر سیستم، درخواست قطع و وصل گاز، درخواست جابه جایی و نصب علمک و در خواست تغییر نام را از طریق مراجعه به دفاتر خدمات پیشخوان دولت دریافت کنند

راه اندازی طرح توسعه سیمان شرق در خراسان رضوی

دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه آرمان: در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور طرح توسعه سیمان شرق در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت دراین مراسم گفت: در صنعت سیمان به مرحله ای رسیده ایم که واحدهای تولید سیمان باید به صدور خدمات فنی، مهندسی و تکنولوژیک سیمان به خارج از کشور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مهندس محمدرضا نعمت زاده افزود: علاوه بر صدور خدمات فنی و مهندسی کشور می توانیم در سایر کشورها در زمینه این محصول استراتژیک سرمایه گذاری کنیم؛ به طوری که هم اکنون در کشور عراق با احداث واحد سیمان خاکستری به ظرفیت تولید 2 میلیون تن سیمان خاکستری اقدام کرده ایم.