آرشیو یکشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۳
فن آوری
۱۹

یک کلیک با طعم عسل

علی ماندگاری

حتما در فواید درمانی و غذایی عسل تا به حال مطالب زیادی هم خوانده اید و هم شنیده اید. عسلی فواید مثبت برای سلامتی بدن به دنبال دارد که اصل باشد. اما تشخیص عسل اصل از عسل غیر اصل برای کسانی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند کمی سخت است. حتما برای شما هم پیش آمده که عسلی را به اسم اصل بودن خریده اید اما بعدها فهمیده اید که شکری است که به اضافه مواد دیگر به شکل عسل درآمده است. اگر می خواهید یک عسل اصل را از غیر اصل تشخیص بدهید و پول خود را هم بی خود از دست ندهید بهتر است به سایت انگبین سر بزنید. این سایت به آدرس www.angabin.ir پر از اطلاعات در خصوص عسل است. این سایت براساس آنچه گردانندگانش می گویند نخستین سایت تخصصی عسل طبیعی و محصولات مربوط به زنبور عسل است.

در این سایت می توانید اطلاعات کاملی درباره عسل طبیعی و انواع آن، راه های تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی، خواص عسل طبیعی، انواع غذا و دسر با عسل، زنبورداری و زندگی زنبور عسل و سایر اطلاعات مرتبط را پیدا کنید.

با استفاده از مطالب این سایت می توانید اطلاعات جامع و کاملی در خصوص عسل به دست بیاورید که این اطلاعات می تواند در هنگام خرید به شما کمک کند. این سایت بسیار ساده طراحی شده و شما براحتی به قسمت های مختلف این سایت دسترسی خواهید داشت. مطالب موجود در سایت در نوار عمودی در سمت راست صفحه دیده می شود. از بین این مطالب می توان به باورهای نادرست در مورد عسل، انوع عسل، کاربرد های عسل، پرورش زنبور عسل، خواص درمانی و غذایی عسل، زیبایی و شادابی پوست با عسل و... اشاره کرد. با انتخاب هر کدام ازاین عناوین می توانید به مطالب مفید و خواندنی دست پیدا کنید. در این سایت علاوه بر اطلاعات فوق، دسترسی کاملی به فروشندگان و عرضه کنندگان عسل و محصولات زنبور نیز خواهید داشت.