آرشیو یکشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۱
جامعه
۱۷

با کمک نیکوکاران خانواده های دارای 3 معلول صاحب خانه می شوند

عضو هیات مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور گفت: تا پایان امسال تمام خانواده های دارای سه معلول و بالاتر صاحب مسکن می شوند.

به گزارش ایرنا، هاشم سلیمی آشتیانی در حاشیه بازدید از ساختمان جامعه خیرین حضرت رسول اکرم (ص) قزوین افزود: حدود 3200 خانوار صاحب سه معلول و بالاتر در کشور شناسایی شده است که تاکنون بخش قابل توجهی از آنان با کمک خیرین صاحب مسکن شده اند.

وی بر شفاف سازی اقدامات و عملکرد جامعه خیرین تاکید و اظهار کرد: شفاف سازی عملکرد جامعه خیرین اقدامی ضروری برای شناساندن مراکز خیریه به مردم و تقویت امور خیر در جامعه است.

سلیمی آشتیانی، جذب مشارکت های مردمی را نیازمند تبلیغاتی درست و تاثیرگذار دانست و بیان کرد: مراکز خیریه برای تقویت و گسترش فعالیت های خود باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی با بیان این که مردم از روی اخلاص و اعتماد، منابع مالی خود را در اختیار نهادهای خیریه قرار می دهند و آن را به عنوان توشه ای برای آخرت خود ذخیره و در نظر می گیرند، ادامه داد: خیرین از بستر و فضایی که به منظور انجام کار خیر برای آنها مهیا شده است، باید نهایت استفاده را ببرند.

سلیمی آشتیانی تاکید کرد: دست اندرکاران جامعه خیرین حضرت نبی اکرم (ص) باید فارغ از یدک کشیدن نام عضویت در این مرکز، فعالیتی موثر در جهت خدمت رسانی به معلولان انجام دهند و برای این کار باید از اندیشه ای نو، کارآمد و عملیاتی برخوردار شوند.