آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۵۹
صفحه آخر
۱۶
تاریکخانه

انواع جدایی چی از چی

شهرام شهیدی

کارشناسان معتقدند این روزها آمار جدایی زوج ها به شکل نگران کننده یی در حال افزایش است و اگر همین طور پیش برویم باید منتظر پدیده یی به نام «سونامی جدایی» در کشور باشیم. امروز در تاریکخانه سعی کردیم برند های معتبر جدایی در کشور را بررسی و اعلام کنیم:

جدایی نادر از سیمین: معروف ترین، معمول ترین و عرف ترین نوع جدایی در کشور است. اغلب نادر و سیمین در فیس بوک با هم آشنا و در وایبر از هم جدا می شوند. در نوع دیگر این جدایی نادر از طریق مادرش در آرایشگاه زنانه با سیمین آشنا شده و ازدواج می کند و پس از بروز مشکلات چون سیمین دختر زری خانم است جدایی محضری رخ نداده زوجین طلاق حسی می گیرند.

جدایی علی دایی از پرسپولیس: بالیوودی ترین و اکش ترین جدایی در 100 سال اخیر. عامل جدایی: تراکم ارایه شده به یک بساز و بفروش. مصداق عینی شعار ما می گیم شاه نمی خوایم نخست وزیر عوض میشه. علت جدایی: غش کردن یکی از طرفین ماجرا.

جدایی تماشاچیان از ورزشگاه: به زودی منجر به واردات تماشاچی از کشور دوست و برادر چین می شود. حسن: عدم وجود واژه شیر سماور در ادبیات رسمی چینی. عیب: تماشاگران همه تیم ها یکدست می شوند.

جدایی مصلحتی پدر سرباز وظیفه از مادرش: در این نوع جدایی شیک که به طلاق سفید معروف است فرزند خانواده به شدت خوشبخت شده و تحت تاثیر مثبت این جدایی چند سال از دیگر همسن و سالانش پیش می افتد. هشدار: بارها مشاهده شده طلاق مصلحتی برای معافی فرزند رخ داده اما بعد از به خیر گذشتن ماجرا یکی از طرفین خوشی زده زیر دلش و گفته بهتر نیست این دوران شیرین ادامه پیدا کند؟ از ما گفتن بود.

جدایی جیب ملت از امکان خرید: سخت ترین، جانسوز ترین و جانکاه ترین نوع جدایی در کشور است. در رنکینگ بین المللی این جدایی پنج ستاره All inclusive است.

جدایی حق التحریر از نویسنده: طبیعی ترین و جاافتاده ترین نوع جدایی در کشور است.

جدایی باران از کشور: باران جلای وطن کرده و به این ترتیب امکان جدایی غیابی و از راه دور میسر شده.

جدایی پالم از لبنیات: تخیلی ترین، فانتزی ترین و غیرمحتمل ترین جدایی کشور است. به کلیه زوج ها پیشنهاد می شود از ماجرای پالم و لبنیات الگوبرداری کنند.