آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۱۴۱۶
صفحه آخر
۱۲

سلام وطن

آفرین به ملت غیور ایران که با پرورش استعدادهای خود با وجود همه مشکلات در تمام عرصه ها موفق است. تا پریروز در رشادت و شهامت، دیروز در دانش و علوم مختلف و امروز در عرصه ورزش تمام قله ها را داریم پشت سر می گذاریم و این موفقیت ها به خاطر نظام اسلامی مان است. دست مریزاد!

غلامی

آقای خادم مصاحبه کرده و می گویند وزارت ورزش نمی خواهد امسال استقلال و پرسپولیس موفق باشند. آخر این چه حرفی است که می زنند؟!

سلمان پور

کشور ما با مشکلات زیادی مواجه است که باید با تدبیر و عقل آنها را حل کرد. یکی از کارهای عقلانی این است که بیش از حد به یک طرف متمایل نشویم. این رویکرد یک سال گذشته به غرب، افراطی بود و ربطی به اعتدال نداشت. الان با توصیه های صورت گرفته، به روس ها هم نزدیک شدیم، همواره باید این توازن را حفظ کرد. نباید آنقدر به کشورهای غیرقابل اعتماد مغرب زمین اطمینان کرد که دیگر کشورهای دنیا را فراموش کنیم. باید یک تعادل مناسب در امور خارجی مان حکمفرما باشد و با تفکر کار کرد تا میزان موفقیت های دیپلماتیک مان بالارود.

مومن

ان شاءالله در تمام امور خار چشم دشمنان مان باشیم. با تشکر از شیربچه شهرری، حمید سوریان عزیز که پهلوان منشانه ایرانیان را در دنیا باز هم سربلند کرد و والیبالیست های قدرتمند که هر روز افتخار می آفرینند.

افسریان