آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۲۰۰
ورزش
۱۱

خبر

محمودی: حذف والیبال ایران ظلم بود

عضو تیم ملی والیبال گفت: اگر تیم ملی صعود نمی کرد ظلم به این رشته ورزشی ایران بود. شهرام محمودی افزود: خدا جواب زحماتمان را داد. خیلی ظلم بود اگر با هفت برد و دو باخت حذف می شدیم. خدا را شکر که بردیم. این لحظه، لحظه بزرگی برای مردم و ورزش ایران است.

ولاسکو حکم صعود را امضا کرد

تیم ملی والیبال ایران به جمع 6 تیم برتر جهان راه یافت. تیم ملی والیبال آرژانتین توانست برآمریکا غلبه کند تا ایران برای نخستین بار به جمع 6 تیم برتر جهان راه پیدا کند. ولاسکو که در زمان حضورش توانست با تیم ملی ایران نتایج خوبی کسب کند، باردیگر باعث خوشحالی والیبال کشورمان شد.

زادمهر: پرسپولیس به آرامش نیازدارد

زمانی دایی جای کرانچاررا درپرسپولیس گرفت و این بار هم درخشان به جای اوآمد. حتی وی دررختکن از بازیکنانش خواست تا با تمام وجود بازی کنند.عضو هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه برکناری دایی بسیار بد مدیریت شد اظهار داشت: امروز پرسپولیس بیشتر به آرامش نیاز دارد و حواشی این تیم را متضرر می کند. محمد زادمهرگفت: این تنش ها به ضرر قرمز پوشان است. دایی یک مربی حرفه ای است و نگاه حرفه ای به فوتبال دارد. وی افزود: تماشاگران دغدغه پرسپولیس را دارند و بیشتر ازهر کسی دلشان برای پرسپولیس می سوزد.

فتح الله زاده: مدیر تیم های ملی نمی شوم

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: تمدید قرارداد کی روش در این شرایط عاقلانه ترین کاری بود که باید انجام می گرفت. فتح الله زاده، درباره شایعات اخیر که گفته می شود شاید به عنوان مدیر تیم های ملی به فدراسیون برگردد، تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین قصدی ندارم، قبلاهم اعلام کردم پس از خروج از استقلال تنها می خواهم استراحت کنم.