آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۴
حوادث
۱۹

متهم پرونده پول های سرقتی را به چند حساب بانکی واریز و سپس برداشت کرده بود

سرقت 150 میلیو ن تومانی حسابدار اخراجی

حسابدار یک شرکت خصوصی که در پی اخراج از محل کار از حساب کارفرمایش 150 میلیون تومان سرقت کرده بود، توسط پلیس فتای استان بوشهر دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در این باره به جام جم گفت: اوایل شهریور امسال مدیر یک شرکت خصوصی با حضور در پلیس فتا طی شکایتی عنوان کرد هنگام بررسی موجودی حساب شرکت متوجه شده 150 میلیون تومان از آن کم شده و چون رمز رایانه ای که موجودی حساب در آن بوده، در اختیار خودش بوده، نمی داند چه کسی این پول را برداشت کرده است.

سرهنگ داریوش پورسعید افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی آغاز شد تا این که ماموران سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد، این پول به چند حساب واریز و سپس با انتقال به آخرین حساب از آن برداشت شده است.ماموران در ادامه صاحب حساب را شناسایی و دو روز پیش دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتا و مواجهه حضوری با شاکی، از سوی وی شناسایی و معلوم شد متهم تا یک ماه پیش کارمند وی بوده، اما به دلیل مسائل کاری با وی درگیر و اخراج شده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: متهم در ادامه بازجویی ها به سرقت از حساب شاکی اعتراف و عنوان کرد دو سال در شرکت شاکی به عنوان حسابدار کار می کرده تا این که یک ماه پیش اخراج شده و از او کینه به دل گرفته و به قصد انتقام با شماره های رمز حساب های شرکت، مبالغ مالی شرکت را دستکاری و 150 میلیون تومان از آن را اینترنتی برداشت کرده است.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.