آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۴
ورزش
۱۸

درخشان: پرسپولیس تا بازی با استقلال درست می شود

سرمربی جدید پرسپولیس با تاکید بر این که برای درست کردن پرسپولیس به چهار هفته زمان نیاز دارد، به هواداران این تیم وعده داد تا زمان دیدار با استقلال(هفته پانزدهم) تیمش درست می شود.

حمید درخشان در گفت وگو با سایت باشگاه، با بیان این که مشکلات باشگاه باید مرحله به مرحله رفع شود، گفت: برای این که تیم را در ابعاد مختلف درست کنیم نیاز به انجام تمرینات گوناگونی است. تنوع در تمرینات هم باعث شده بچه ها اشتیاق زیادی نشان بدهند. ما تمرینات متفاوتی را طراحی کرده ایم تا بتوانیم هم از جهت فنی و هم از به لحاظ روحی و روانی کم کم شرایط ایده آلی را در هفته های آینده ایجاد کنیم. ما همزمان در تمام ابعاد کار می کنیم، اما اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم مسائل روحی در اولویت است.

فکر می کنید برای رسیدن به حداقل شرایط موردنظرتان چند هفته زمان لازم است، درخشان در پاسخ به این پرسش گفت: برنامه این است که بتوانیم بعد از چهار هفته به این مرحله برسیم. دلیل اعلام این زمان آن است که چهار هفته زمان لازم است که بازیکنان تفکرات ما را متوجه شده و اجرا کنند. می خواهیم تغییرات اساسی در شکل بازی تیم بوجود آید. البته باید حتما تیم را تقویت کنیم. خیلی نیاز داریم تا در بعضی نقاط نفرات جدیدی را جذب کنیم. در پست هایی مثل خط دفاع و حمله نیاز به بازیکن داریم. الان اگر در خط دفاع بازیکن ما مصدوم شود، دچار مشکل خواهیم شد.

وی با تاکید بر این که همچنان امیدوار است علی کریمی را برای بازگشت به فوتبال متقاعد کند، افزود: سال ها با هواداران زندگی کرده ام. حساسیت و علایق آنها را خوب می شناسم. تا زمان دربی تیم شرایط ایده آل پیدا می کند و یک بازی خوب در شهرآورد را شاهد خواهیم بود و اقتدار پرسپولیس را در بازی با استقلال ثابت می کنیم.