آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۷۴
ورزش
۱۸

خبرهای بد فوتبال از اینچئون ادامه دارد

خبرهای بدی که از اردوی تیم امید ایران از اینچئون می رسد، تنها به شکست سنگین 4 بر یک مقابل ویتنام منحصر نیست و اخبار بد خارج از زمین هم از راه می رسند. این اخبار تنها منحصر به احتمال محرومیت محمد خانزاده، مدافع جام جهانی رفته نیست که در یک حرکت زشت بازیکن ویتنامی را نقش بر زمین کرد.

احتمال این محرومیت آن قدر زیاد است که خانزاده روز گذشته در گفت وگو با سایت ورزش سه از همه خواست تا برایش دعا کنند تا دچار محرومیت نشود. خبر بدتر این است که پلیس کره جنوبی اعلام کرد در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد، یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد آزار قرار گرفته که با شکایت این زن کره ای، این فرد فعلانمی تواند این کشور را ترک کند. مقامات پلیس کره جنوبی اعلام کردند، این مرد سی و هشت ساله ایرانی پس از بازجویی، پذیرفته که تماس فیزیکی با یکی از داوطلبان امور اجرایی مسابقات داشته، ولی بر این باور است که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است.

به گزارش ایرنا، محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه انعقاد قرارداد کی روش در جمع خبرنگاران در مورد حرکت غیراخلاقی که از سوی یکی از اعضای کادر تیم امید فوتبال در جریان بازی ایران و ویتنام رخ داد، گفت: «همکاران ما که در کره جنوبی حضور دارند، می گویند این اتفاق بزرگنمایی شده است. اگر این مساله اثبات شود، فدراسیون فوتبال عکس العمل لازم و قانونی را انجام خواهد داد و از طریق کمیته اخلاقی این مساله را پیگیری می کنیم.»

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال هم در واکنش به این مساله گفت: «جزئیات مساله را نمی دانیم، اما آن طور که از حراست استعلام کردیم، آن فرد چند بار به سفرهای خارجی رفته و سوءپیشینه نداشته است. نمی دانیم در اینچئون دقیقا چه اتفاقی رخ داده است، اما قطعا با آن فرد که کار زشتش در دنیا انعکاس داشته، قاطعانه برخورد می کنیم.»